Kwaliteitscriteria
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom doen we ons uiterste best om de service aan jou waar mogelijk nog verder te verbeteren. Om dit te onderstrepen hebben we, naast onze Algemene Voorwaarden, kwaliteitscriteria opgesteld. Zo weet je wat je van ons mag verwachten. Onderstaande kwaliteitscriteria hebben specifiek betrekking op consumenten en zakelijke kleinverbruikers en treden per 01-06-2018 in werking.
Jouw jaarafrekening
Je gaat verhuizen
Je bent klant van CNS of recent naar CNS overgestapt
Je beëindigt uw leveringsovereenkomst met CNS.
Een klacht melden
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening en heb je een klacht, meld ons dat dan per post of e-mail via klachten@cnsolutions.nl
Je ontvangt na binnenkomst van je klacht meteen een ontvangstbevestiging met daarin de termijn die wij nodig hebben om jouw klacht te behandelen. Deze termijn ligt, afhankelijk van de complexiteit van jouw klacht, tussen minimaal 2 weken en maximaal 4 weken.
Geschillencommissie
Wij hopen natuurlijk dat we er gezamenlijk uitkomen. Mocht het echter zo zijn dat dit niet het geval is en/of vindt je dat CNS jouw klacht niet goed heeft behandeld, dan kan je de externe, onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. De Geschillencommissies Energie doet een voor beide partijen bindende uitspraak. Over de onafhankelijke geschillencommissie vindt je meer informatie op www.degeschillencommissie.nl. Inlichtingen zijn ook te verkrijgen via het telefoonnummer 070 - 310 53 10.
Gedragscodes
CNS vindt het belangrijk dat afspraken zijn over zaken als de slimme meter en de manier waarop wij communiceren tijdens de werving, het aangaan, de voortzetting en de beëindiging van leveringsovereenkomsten met klanten daarom hebben wij de onderstaande gedragscodes ondertekend.
De tekst van de gedragscode vind je op de website van Energie-Nederland.
Vragen?
Gebruik ons contactformulier via http://nl.cnsolutions.nl/contact/ of stuur een e-mail aan info@cnsolutions.nl
Bezoekadres (uitsluitend op afspraak): Rivium Boulevard 301-320, 2909 LK Capelle a/d IJssel.